Omstillingsanlæg

 

IP telefoni til erhverv skal være nemt.

Når man leverer IP telefoni til erhverv så mener vi at det er vigtigt at gøre det så let som muligt. Derfor har vi udviklet et system som ikke kræver noget specielt udstyr at sætte op og som er nemt og overskueligt at bruge. Ved at hoste omstillingsanlægget i skyen sparer vi jer både tid, penge og bekymringer når det er tid til at opgradere omstillingsanlægget. Det sker nemlig helt af sig selv så snart vi ruller nye funktioner ud. Det betyder kort sagt at med vores system har i altid et up-to-date omstillingsanlæg. Det eneste du skal gøre er at logge ind igennem din browser og så har du adgang til alle de nyeste funktioner.

Omstillingsanlægget
I Universe bestemmer du, hvilken oplevelse din kunder får, når de ringer til dig. Altså, hvordan du siger pænt ”goddag”, tager dem ved hånden, og lader dem lytte til musik, på vej til den medarbejder eller afdeling, som de ønsker at tale med.

Men, Universe er mere end det. Universe er telefoni med et menneskeligt islæt. Universe kan se og tale, og derfor kommunikerer Universe med sin omverden.

Når Universe ser, at en bruger er optaget på én af sine telefoner, fortæller Universe at denne bruger, er optaget. Universe går nemlig efter manden, ikke telefonen, og fortæller dig eksempelvis, at din kollega taler i sin mobiltelefon, ved at tænde lyset i knappen på din bordtelefon.

Og er du optaget på én af dine telefoner, afleverer Universe opkaldet i din voicemail. Og voicemailboksen har du kun en af, til gengæld virker den på alle dine telefoner.

Fordi Universe kan tale, og kender dit navn, vil din voicemail, uden at du har foretaget dig noget, præsentere dig overfor den som ringer. “Hej. Du har ringet til Lars, Lars er ikke tilgængelig i øjeblikket, så læg venligst en besked”.

Voicemailen er ikke det eneste, som kan tale, hele omstillingsanlægget er fyldt med stemmer. Alt, hvad du kan skrive af velkomstbeskeder, lukkebeskeder, kø-beskeder, tryk 1-2-3 beskeder, kan Universe læse op med mande-, og kvindestemmer på dansk, svensk, norsk, engelsk, tysk og spansk.

Tast 1,2,3.... og alt det andet.
Du har selvfølgelig også alle de funktioner, som et omstillingsanlæg nu engang har.

Åbningstider som styrer, hvornår kunder hører en lukkerbesked, eller en velkomstbesked.

Beskeder som du kan indtale fra din mobiltelefon, din bordtelefon, som du kan uploade fra din pc eller nedskrive online og få Universe til at læse op.

Og menu'en, hvor dine kunder trykker 1, 2, 3... og kommer hen til den afdeling, de ønsker at tale med. Afdelingen der består af en gruppe af medarbejdere, som tildeles kundens kald i en bestemt orden. Altid hos Peter først, så Søren, eller måske ringer alle telefoner på en gang. Du kan også selv prioritere rækkefølgen, så den passer lige præcis til dit firma.

Derudover kan du indspille alle indkommende samtaler; automatisk eller fra din bordtelefon, oprette tjenester kunderne kun har adgang til med PIN kode, benytte lokalnumre, omstille og viderestile kald, spille ventemusik og jonglere med alle dine forskellige telefonnumre.

Universe er til mennesker, der ønsker en enkel teknologi, de umiddelbart kan anvende.

Udlandstelefoni
En af af fordelende ved at vælge IP telefoni igennem os Firstcom, er at vi med Universe tilbyder stærke udlandspriser. Så selv hvis i er en international virksomhed kan der stadig være penge at spare i forhold til jeres nuværende løsning. Du kan finde et udsnit af vores udlandspriser her.

 

Awexi IvS - Brogade 8, DK-4220 Korsør - Telefon: +45 3214 8393 Følg med på LinkedIn