Brugeren i centrum

Vi synes det er indlysende og meningsfuldt, at gøre det komplicerede enkelt. Det gælder også din telefoni.
Et nummer
Med cloud telefoni igennem Universe behøver du kun ét nummer på hjemmesiden, på visitkortet og til dine kontakter.

Med et nummer er du let at komme i kontakt med. Kunderne behøver ikke længere at ringe til din mobil og til din fastnet, når de vil tale med dig. Er du optaget af en samtale på en af dine telefoner, er du optaget på dem alle: så Et nummer giver også ro.
Skal nogen absolut have fat på dig, kan de stadig ringe direkte til dig, men kun hvis du har givet dem et direkte nummer.

En Voicemail
Du kun har en voicemail, en stemme, som præsenterer dig på tværs af alle dine telefoner.

Universe samler dine beskeder på et sted. En boks, som du kan aflytte fra din bordtelefon, din mobiltelefon eller fra din PC. Det er slut med at have flere postkasser, som du vedligeholder hver for sig. Nu har du kun en, til gengæld er den altid opdateret.

I Universe er dine voicemails synlige. Du kan se dem. Vælge den du vil høre først, slette dem du allerede har hørt og gemme dem, du ønsker at lytte til senere.

Og din voicemail ved, hvem du er. Faktisk præsenterer den dig, allerede før du har indtalt en besked. Det kan den, fordi Universe kender, og kan udtale dit navn. Du kan selvfølgelig også indtale din besked selv.

En bruger
Universe samler dine numre, voicemails, telefoner og abonnementer på et sted: hos brugeren. Nemmere får du det ikke.

I Universe har du et abonnement, til alle dine telefoner. Det gør ingen forskel, om du har både bord-, og mobiltelefoner, Universe rummer dem alle, og lader dem endda dele tale og data på samme abonnement.  

Som bruger i Universe, har du din egen side. På din side finder du dine indspilninger, voicemails, One Number og andre personlige indstillinger, som kun du har adgang til.

 

 

Awexi IvS - Brogade 8, DK-4220 Korsør - Telefon: +45 3214 8393 Følg med på LinkedIn